AWARIA TO ZAWSZE POWAŻNY PROBLEM

Nie działanie lub niewłaściwe działanie urządzeń IT postrzegane jako awaria działania sprzętu dość często spowodowana jest niedokładnym bywa często spowodowane brakiem połączeń elektrycznych lub logicznych lub utratą parametrów komunikacyjnych pomiędzy urządzeniami w sieci.

W większości przypadków awarii warto zapamiętać (screenshot lub zapis) komunikatu błędu oraz zapisać sobie sekwencję działań prowadzących do awarii. Dane te w 90% przypadków pomogą na szybką i skuteczną diagnozę oraz efektywną pomoc.

Sprawdź zawsze starannie czy wszystkie połączenia sprzętu (kable elektryczne
i sieciowe) są prawidłowe - to może trywialne, ale na prawdę 80% zgłoszeń awarii od użytkowników związane jest z niedokładnymi połączeniami lub brakiem połączeń kabli!

Niezależnie od pory możesz wysłać do nas zgłoszenie na formularzu zgłoszenia awarii lub/i wysłać email np. ze screenshotem komunikatu o błędzie i opisem sekwencji działań poprzedzających wystąpienie awarii.

W godzinach pracy, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 możesz do nas telefonować na linie stacjonarne, telefony komórkowe, skype lub chat - zobacz podstronę KONTAKT .

04-519 Warszawa, ul. Korkowa 54, tel/fax (0-22) 8121306, tel. (0-22) 6133193, e-mail: sekretariat@opr.internetdsl.pl, chat: gg 4020133, skype: ok_pl