OBSŁUGA - STANDARDY WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI

Obsługujemy klientów wymagających, ceniących komfort bezpieczeństwa
i ciągłości sprawnej pracy systemów IT. Wszystkie usługi świadczymy on-site, tzn. w miejscu pracy klienta.

Oferujemy następujące formy współpracy:

  • umowa T&M – tzn. (time & material), czyli opłaty za usługi serwisowe rozliczane są wg stawek godzinowych i kosztu części i podzespołów, przy czym dostawy sprzętu są zawsze rozliczane wg aktualnych cen. Stawki godzinowe mogą różnić się w zależności od uzgodnionego standardu obsługi, głównie gwarantowanego czasu reakcji na zgłoszenie awarii
    i gwarantowanego czasu naprawy, który może zawierać podstawienie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
  • umowa ryczałtowa – tzn. stałe opłaty miesięczne za określony pakiet usług prewencyjnych, konserwacyjnych, naprawczych i doradczych. Na tej zasadzie można przedłużyć czas gwarancji lub zamówić określony zestaw usług z gwarantowanym standardem realizacji tych usług. Przykładem usług prewencyjnych jest regularne czyszczenie (w tym odkurzanie) sprzętu, przeglądy wentylatorów, kontrola kart sieciowych
    i zasilaczy, kontrola UPS-ów, kontrola połączeń sieciowych (zwłaszcza dla stacji roboczych). Przykładem usług doradczych jest opracowanie, wdrożenie i kontrola polityki bezpieczeństwa systemów IT, a w tym zgodności z ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług droga elektroniczną lub ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • umowa partnerska – określająca zakres prac serwisowo-doradczych oraz standardy realizacji usług. Przykładem standardów realizacji usług jest np. gwarantowany czas reakcji na zgłoszenia awarii lub problemu, definicja problemów krytycznych i niekrytycznych oraz procedury reakcji w obu przypadkach, gwarantowany czas naprawy lub wymiany na urządzenie zastępcze), opis i harmonogram okresowych prac
    o charakterze prewencyjnym i zasady rozliczeń dla różnych działań serwisowych. Umowa partnerska może zawierać rozliczenia na zasadzie ryczałtu oraz T&M,
  • umowa kompleksowej obsługi IT – obejmująca nie tylko serwis
    i naprawy, ale także politykę bezpieczeństwa, audyty bezpieczeństwa, instalacje, modernizacje i rozbudowy sieci LAN, dostawy sprzętu (serwerów, komputerów i urządzeń peryferyjnych) i elementów aktywnych sieci, dostawę, instalację i konserwację systemów operacyjnych, baz danych oraz wybranych pakietów oprogramowania aplikacyjnego, a także pomoc i doradztwo w rozwijaniu wykorzystania technologii IT w biznesie naszych klientów.

Kierujemy się zasadami odpowiedzialności, uczciwości, zaangażowania
i profesjonalizmu we wszystkim co robimy w firmie O.K. – Oprogramowanie Komputerów. Oferujemy niskie ceny pod warunkiem, że zapewniają one możliwość wykonania kontraktowanych usług na wysokim poziomie zgodnie
z oczekiwaniami klientów. Działając na rynku IT od ponad 20 lat jesteśmy wiarygodni i rzetelni, czym zyskujemy zaufanie i uznanie naszych klientów.

04-519 Warszawa, ul. Korkowa 54, tel/fax (0-22) 8121306, tel. (0-22) 6133193, e-mail: sekretariat@opr.internetdsl.pl, chat: gg 4020133, skype: ok_pl